ثبت برند, طبقه بندی ثبت برند

طبقه 3 ثبت برند مواد شوینده و آرایشی؛ آنچه برای جلب اعتماد مشتریانتان نیاز دارید!

صابون
  • طبقه سوم ثبت برند

    آیا به آن دسته از صاحبان کسب و کارهایی تعلق دارید که در زمینه تولید مواد شوینده و آرایشی فعالیت می‌کنید؟! اگر چنین است، شک نداریم که از اهمیت طبقه 3 ثبت برند مواد شوینده و آرایشی به خوبی آگاه هستید. همان‌طور که می‌دانید، در حال حاضر صدها برند متنوع از مواد شوینده و آرایشی در بازار مصرف در حال رقابت با یکدیگر هستند. این‌ها به کنار. صدها برند بی نام و نشان هم در بازار وجود دارند که به دلیل بی نام و نشان بودن‌شان مورد بی مهری مصرف کنندگان قرار گرفته اند. بیایید خودتان را جای مصرف کنندگان بگذارید. آیا حاضرید کرم پودری استفاده کنید که معلوم نیست ساخت چه برندی است؟! حاضرید رخت و لباس‌هایتان را با مواد شوینده ای بشویید که هیچ اطلاعی از تولید کننده آن‌ها ندارید؟!

    مسلما خیر. پس به مصرف کنندگان حق بدهید که با بی تفاوتی از کنار مواد شوینده و آرایشی بی نام و نشان رد شوند. نکند خدای نکرده محصولات شما هم جزء همین محصولات باشند؟! نکند با کوتاهی در طبقه 3 ثبت برند مواد شوینده و آرایشی این ظلم بزرگ را به زحمات و سرمایه‌تان روا داشته باشید؟!

    اگر تا به امروز به هر دلیلی که از جانب ما غیر قابل قبول است، از طبقه 3 ثبت برند مواد شوینده و آرایشی چشم پوشی کرده اید، دیگر بس است. همین حالا آستین همت بالا بزنید و آرتا طلوع پدیده را در جریان این ماجرا قرار دهید. با آرتا طلوع پدیده همه چیز رو به راه خواهد شد!

    می‌دانید مواد شوینده و آرایشی شامل چه موادی هستند؟! خدمتتان عرض خواهیم کرد.

    ثبت برند مواد شوینده و آرایشی

    ثبت برند مواد شوینده و آرایشی

    ترکیبات سفید کننده و سایر مواد شوینده لباس

    ترکیبات سفید کننده دسته ای از ترکیبات کاربردی هستند که در مقیاس‌های خانگی یا صنعتی و با هدف ضدعفونی و سفید کردن مورد استفاده قرار می‌گیرند. استفاده از این مواد شیمیایی که دارای فرمولاسیون خاص هستند، در صنایع نساجی، پزشکی و… بسیار رایج می‌باشد.

    شوینده‌ لباس نیز به دسته ای از مواد شیمیایی اطلاق می‌شود که در شستشوی دستی یا ماشینی لباس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. پودر لباسشویی دستی، پودر ماشین لباسشویی، مایع لباسشویی، کپسول ژل شوینده لباس، قرص‌های لباسشویی، نرم کننده‌ها، لکه برها، شوینده‌های مخصوص لباس‌های تیره و… همه و همه از جمله پرکاربردترین مواد شوینده ای هستند که در شستشوی البسه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

    اگر در زمینه تولید ترکیبات سفید کننده و سایر مواد شوینده لباس فعالیت می‌کنید، از اهمیت طبقه 3 ثبت برند مواد شوینده و آرایشی غافل نباشید. این آغاز موفقیت شما است!

    سفید کننده

    سفید کننده

    ترکیبات مخصوص تمیز کردن، براق کردن، زنگ زدایی، لکه گیری، صیقل دادن و سائیدن

    ترکیبات مخصوص تمیز کردن یا به اصطلاح ترکیبات پاک کننده که اساس کار آن‌ها رفع لکه‌ها و آلودگی‌های موجود بر روی سطوح مختلف است، از جمله کاربردی‌ترین انواع مواد شوینده موجود در بازار محسوب می‌شوند. مهم‌ترین انواع پاک کننده عبارتند از: صابون‌ها، پاک کننده‌های سنتزی، پودرهای شوینده، صابون مایع، شامپوها، سفید کننده‌ها و شوینده‌های مایع.

    براق کننده‌ها دسته ای از مواد شیمیایی هستند که توانایی قابل توجهی در براق کردن سطوح گوناگون از خود به نمایش می‌گذارند. براقیت یک شی‌ء تاثیر به سزایی در ظاهر و قابلیت استفاده از آن دارد.

    زنگ زداها گروهی از مواد شیمیایی به شمار می آیند که در راستای حذف زنگ آهن موجود بر روی سطح آهنی مورد استفاده قرار می‌گیرند. زنگ آهن حاصل واکنش آهن با اکسیژن موجود در هوا است.

    لکه برها دسته ای از حلال‌های قوی و عمدتا سمی هستند که لکه‌ها را در خود حل نموده و بدین ترتیب موجب پاک شدن آن‌ها از روی سطوح می‌شوند.

    مواد صیقل دهنده و ساینده به دسته ای از مواد شیمیایی گفته می‌شود که با هدف صاف کردن و صیقل دادن سطوح گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند.

    اگر می‌خواهید در زمینه تولید پاک کننده‌ها، براق کننده‌ها، لکه برها و… حرفی برای گفتن داشته باشید، از اهمیت طبقه 3 ثبت برند مواد شوینده و آرایشی غافل نباشید. برای شروع به توانایی‌های آرتا طلوع پدیده اعتماد کنید!

    براق کننده

    صابون‌ها

    صابون‌ها دسته ای از محبوب‌ترین محصولات آرایشی و بهداشتی هستند که در انواع متعدد و متنوعی تولید و روانه بازار مصرف می‌شوند. این دسته از شوینده‌ها به منظور پاک کردن لکه‌های چربی از روی سطوحی همچون پوست، مو و… به کار گرفته می‌شوند.

    پیشنهاد طلایی ما به فعالان عرصه تولید صابون‌های مختلف ثبت برند مواد شوینده و آرایشی به منظور کوتاه نمودن دست سوء استفاده کنندگان از محصولات است. آرتا طلوع پدیده پشتیبان شما در این مسیر خواهد بود.

    عطریات، روغن‌های با اسانس، مواد آرایشی و لوسیون‌های مخصوص مو

    عطریات دسته ای از مواد هستند که از مخلوط نمودن اسانس‌ها با حلال‌ها، تثبیت کننده‌ها و ترکیبات معطر به دست می آیند. این مایع خوشبو را عموما به منظور معطر ساختن بدن انسان، محل زندگی و… مورد استفاده قرار می‌دهند.

    روغن‌های با اسانس از جمله مواد دارای خاصیت شیمیایی و پیچیده هستند که بسیار معطر بوده و از همین رو طرفداران زیادی دارند. این مواد را عمدتا از دانه، ریشه، ساقه، گل و میوه‌های مختلف و گیاهان گوناگون به دست می آورند.

    تقریبا همه ما مواد آرایشی را می‌شناسیم و از آن‌ها استفاده می‌کنیم. این مواد که شامل اقلام مختلفی همچون کرم پودرها، لاک، رژلب، دئودورانت و… هستند، با هدف بهسازی یا حفظ ظاهر و بوی بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

    لوسیون‌های مخصوص مو یکی از محبوب‌ترین محصولات مراقبتی مو هستند که بافتی کرم مانند داشته و مواد مغذی مورد نیاز مو را تامین می‌کنند. استفاده از این محصول برای سلامت و شادابی انواع مو به ویژه موهای خشک و آسیب دیده توصیه می‌شود.

    موفقیت در زمینه تولید عطریات، روغن‌های با اسانس، مواد آرایشی و لوسیون‌های مخصوص مو در گرو طبقه 3 ثبت برند مواد شوینده و آرایشی است. آرتا طلوع پدیده استارت موفقیت شما را خواهد زد. اعتماد از شما؛ خلق شاهکاری بی نظیر از ما!

    لوسیون مو

    لوسیون مو

    دهان شویه‌ها و خمیر دندان‌ها

    دهانشویه‎ها که با نام فلوراید نیز شناخته می‌شوند، مایعی مناسب به منظور شستشو و پاکیزه نمودن فضای داخلی دهان است. استفاده از این مایع برای از بین بردن باکتری‌های موجود در دهان و رفع بوی بد دهان بسیار رایج می‌باشد.

    خمیر دندان‌ها یکی از پر استفاده‌ترین محصولات آرایشی و بهداشتی هستند که با همکاری مسواک دهان، دندان و بین دندان‌ها را تمیز می‌کنند.

    اگر می‌خواهید نامتان در عرصه تولید دهانشویه و خمیر دندان جاودان شود، به توانایی‌های آرتا طلوع پدیده در زمینه طبقه 3 ثبت برند مواد شوینده و آرایشی ایمان داشته باشید.

    خمیر دندان

    خمیر دندان

     

    طبقه سوم ثبت برند شامل چه مواردی می باشد؟

    ترکیبات سفید کننده و سایر مواد برای استفاده در رخت و لباس شوئی; ترکیبات مخصوص تمیز کردن، براق کردن ، رنگ زدائی لکه گیری و صیقل دادن و سائیدن. صابون ها; عطریات ، روغن های با اسانس ، مواد آرایشی و لوسیون های مخصوص مو; دندان شویه ها و خمیردندان‌ها.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *