مقاله

ثبت شرکت لوازم یدکی

  • در جهان امروزی، افراد بسیاری خودرو شخصی دارند یا این که می خواهند یک ماشین برای خود بخرند. همین امر باعث شده، افراد مختلف به ثبت شرکت لوازم یدکی فکر کنند. در حال حاضر بخش زیادی از جامعه، ماشین های مدل پایین و فرسوده ای دارند؛ در نتیجه برای تعمیر این ماشین ها در هنگام خرابی، نیاز به لوازم یدکی مناسب است. در ادامه همراه ما باشید تا با چگونگی ثبت یک شرکت لوازم یدکی، آشنا شوید.

    چرا شرکت لوازم یدکی خودرو باید ثبت شود؟

    تقاضای مردم برای خرید خودرو بسیار بالا است و متأسفانه به دلیل تصادفاتی که انجام می شود یا فرسودگی ماشین های قدیمی به طبع تقاضای افراد برای خرید لوازم یدکی نیز بالاتر می رود. افرادی که در جهت تأسیس شرکت لوازم یدکی و ثبت آن گام بردارند؛ در نتیجه سود خوبی از بازار شامل حال آن ها خواهد شد.

    از دلایل بسیار مهم که نشان دهنده اهمیت ثبت شرکت لوازم یدکی است، می توان به توانایی رقابت با دیگر شرکت ها اشاره کرد. در نظر داشته باشید که شرکت های بسیار زیادی در سراسر کشور وجود دارند که به تولید لوازم یدکی خودرو می پردازند و همچنین ثبت شده اند. می توان گفت برای رقابت با این شرکت ها، باید شرکت خود را به ثبت برسانید تا بتوانید با فروش و همچنین تولید بیشتر به رقابت با دیگر تولیدی ها بپردازید.

    چرا شرکت لوازم یدکی خودرو باید ثبت شود؟

    چرا شرکت لوازم یدکی خودرو باید ثبت شود؟

    پس از ثبت شرکت گواهی علامت استاندارد را دریافت می کنید. با وجود این گواهی در بین مصرف کنندگان و دیگر شرکت ها به شهرت خواهید رسید و شاهد بالا رفتن میزان فروش خود خواهید بود. وجود علامت استاندارد، بزرگ ترین مزیت ثبت شرکت است که بر روی محصولات شما درج خواهد شد.

    برای ثبت کردن شرکت لوازم یدکی چه مدارکی مورد نیاز است؟

    شاید این سؤال به ذهن شما هم رسیده باشد که برای ثبت شرکت به چه مدارکی نیاز دارید؟ شما باید تمامی مدارک مربوط به مشخصات شناسایی فردی و مشخصات شرکت مانند آدرس را همراه خود بیاورید. در ادامه مدارک مورد نیاز را برای شما شرح می دهیم.

    • ارائه اظهارنامه شرکت
    • در صورت داشتن وکیل، باید برگه اصلی رونوشت و گواهی وکالت نامه را ارائه دهید.
    • ارائه فیش پرداختی
    • ارائه اساسنامه ای که در آن فعالیت های آتی شرکت لحاظ شده باشد و همچنین به امضای مؤسسین برسد.

    وجود همه مدارکی که گفته شده است، ضروری بوده و شما باید آن ها را بدون کوچک ترین نقصی آماده کنید. در واقع از ضروریات بخش های ابتدایی تأسیس شرکت ارائه همین مدارک است. در صورتی که تمامی مدارک فوق را آماده کنید، سریع تر روند ثبت و مراحل قانونی در سازمان طی خواهد شد.

    مزایای ثبت شرکت چیست؟

    • قانون شرکتی که به ثبت رسیده باشد را به رسمیت می شناسد.
    • به محصولات تولیدی خود اعتبار می بخشید.
    • دیگر اشخاص چه به صورت حقیقی یا حقوقی نخواهند توانست، محصولات شرکت شما را کپی کنند.
    • اعتماد مصرف کنندگان را راحت تر جلب می کنید.
    • در صورت اضافه کردن یک یا چندین شعبه، وجود یک برند الزامی است.
    • گواهی استاندارد را کسب خواهید کرد.
    • برند لوازم یدکی برای شما و خانواده شما در ادامه مسیر زندگی تبدیل به یک دارایی ارزشمند می شود.
    • در انجام دادن امور مختلف مانند گرفتن وام بانکی یا تسهیلات، امتیاز ویژه ای به شما و شرکتتان داده می شود.
    • می توانید کار خود را گسترش دهید و در زمینه های مختلف واردات یا صادرات فعالیت کنید.
    • استفاده از روش های تبلیغاتی متعدد و مؤثر که به رونق و پیشرفت کار شما، کمک خواهد کرد.
    • حق استفاده از برند شما، متعلق به شما خواهد بود و هیچ جا ایران فرد دیگری حق نام بردن این برند را نخواهد داشت و می توانید از حق و حقوق خود به راحتی دفاع کنید.

    بهترین راه ثبت کردن شرکت لوازم یدکی چیست؟

    همان طور که متوجه شدید، ثبت شرکت لوازم یدکی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است تا بتوانید با شرکت های دیگر رقابت کنید. همچنین برای این که در مقابل استفاده از نام شرکت خود بتوانید از دیگر شرکت ها، شکایت کنید باید تولیدی خود را به ثبت برسانید. البته که به ثبت رساندن شرکت، کار سخت و طاقت فرسایی است و باید روند ثبت را به خوبی بشناسید.

    پیشنهاد ما به شما، استفاده از مؤسسات حقوقی و شرکت هایی است که تجربه بالایی در به ثبت رساندن شرکت ها دارند. در صورتی که وقت کافی و همچنین دانش و تجربه لازم را ندارید، کار خود را به افراد مجرب در این مؤسسات بسپارید تا به سرعت و اطمینان، شرکت شما را به ثبت رسانند.

    ثبت کسرا یکی از شرکت های بسیار موفق در این زمینه است که شما می توانید در سایت آن ها، خدمات و سابقه آن ها را مشاهده کنید. شما می توانید با رفتن به آخر صفحه اول سایت، اطلاعات به روز، اعم از تعداد مشتری و نیروهای متخصص این تیم با ده سال سابقه کاری را ببینید. همچنین امکان برقراری تماس و دریافت مشاوره وجود دارد.

    جمع بندی

    به خوبی مشاهده کردید که ثبت شرکت لوازم یدکی، مزایای زیادی دارد و در نهایت باید انجام شود. بهترین کار برای ثبت شرکت این است که پروسه ثبت را به دست افراد ماهر بسپارید. مؤسسات و افرادی که در گذشته وقت و هزینه خود را صرف انجام این کار کرده اند، بهتر و سریع تر می توانند شما را در این امر به موفقیت برسانند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *