تبلیغات رپورتاژ

مقایسه هتل بین المللی با هتل شایان کیش

iranhotelonline
  • خودتان را برای سفری پرماجرا و هیجان‌انگیز به جزیره آماده کرده‌اید اما نمی‌دانید در کدام هتل اقامت کنید؟ نگران نباشید! هرچند کیش هتل‌های خوب و باکیفیت کم ندارد اما ما قصد داریم در این مقاله به مقایسه دو تا از بهترین این هتل‌ها بپردازیم. در ادامه این مقاله با مقایسه هتل بین المللی با هتل شایان کیش با ما همراه باشید.

    هتل شایان و هتل بین المللی کیش از هتل‌های 5 ستاره جزیره هستند. این دو هتل از باشکوه‌ترین هتل های کیش بوده و با سرویس‌دهی قابل ستایش‌شان توانستند رضایت قلبی میهمانانشان را جلب کنند. در ادامه به جزئیات بیشتر در مورد هر یک از این هتل‌ها می‌پردازیم.

    درباره هتل بین المللی کیش

    هتل بین المللی کیش از هتل‌های لوکس و نوساز ۵ ستاره جزیره است که در زیباترین نقطه کیش قرار دارد. این هتل منحصربه‌فرد در سال ۱۳۹۶ به عنوان هتل جدید الاحداث افتتاح شد و از ۱۳ طبقه و ۳۴۲ اتاق و سوئیت برخوردار است. باتوجه به موقعیت مکانی عالی که این هتل دارد، میهمانان دسترسی مطلوبی به اسکله تفریحی کیش خواهند داشت. هتل برای تماشای خلیج همیشه فارس نیز یکی ازگزینه‌های عالی محسوب می‌شود.

    طرفداران خرید، به مراکز خریدی همچون مریم و ونوس دسترسی مطلوبی خواهند داشت. هتل بین المللی کیش از مسافران گرامی سراسر کشور که میهمان جزیره شده‌اند، به خوبی میزبانی می‌کند. هتل بین المللی با ارائه خدمات حرفه‌ای توانسته به خوبی نظر مثبت میهمانان را به سوی خود جلب کند.

    بدون شک مسافران عزیر اقامتی توام با آرامش و خاطراتی فراموش‌نشدنی با اقامت در این جزیره خواهند ساخت. هتل پنج ستاره و بین المللی کیش فاصله ۵۰۰ متری تا سواحل خلیج فارس دارد که با پیاده روی به راحتی قابل دسترس می‌باشد.

    شک نکنید با رزرو این هتل زیبا در سفر به کیش اقامتی آسوده و دلنشین را تجربه خواهید کرد، پس اگر می‌خواهید سفری شیرین به همراه خاطراتی به یادماندنی داشته باشید، هر چه زودتر عازم این جزیره شوید و این هتل را با اطمینان خاطر انتخاب کنید.

    هتل بین المللی کیش

    اتاق ‌ها و امکانات اتاق ‌های هتل بین المللی کیش

    اتاق‌های هتل بین المللی از انواع مختلفی برخوردارند که عبارتند از اتاق دوتخته دبل، اتاق دوتخته توئین، اتاق دوتخته دبل، اتاق سه تخته و سوئیت چهار نفره. اتاق ها به دو شکل رو به جزیره و رو به دریا قرار دارند و بد نیست بدانید هیچ کدام از اتاق‌ها از ظرفیت اضافی برخوردار نیستند.

    شما باید مطابق با تعداد نفراتتان اتاق درست را انتخاب کنید. به شما اطمینان خاطر می‌دهیم که اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل بین المللی شکیل و راحت می‌باشند و همگی با دارا بودن امکانات رفاهی عالی در اختیار میهمانان قرار می‌گیرند. اتاق‌ها در این هتل از طراحی سنتی و مدرن برخوردار می‌باشند و فضایی گرم و دنج برای مسافران فراهم می‌کنند.

    داخل اتاق‌ها مدرن‌ترین تکنولوژی‌ها بکار گرفته شده و همگی از طراحی و دکوراسیونی شکیل برخوردار هستند. امکانات اتاق‌ها عبارت است از: سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان و تختخواب های شیک، مینی بار با هزینه، تلویزیون و تلفن، روم سرویس، چای ساز، گاوصندوق و یخچال. داخل همه اتاق‌های هتل حمام اختصاصی می‌باشد که شامل دوش، دمپایی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، لوازم بهداشتی، حوله و سشوار است.

    درباره هتل شایان کیش

    هتل شایان کیش را می‌توان از ‌اولین هتل‌های ۵ ستاره‌ در جزیره معرفی کرد. هتل در سال ۱۳۵۴در نزدیکی بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره کیش ساخته شد. این هتل خاص در سال ۱۳۹۰ موردبازسازی‌ واقع گشت و متشکل از ۴ طبقه و ۱۹۱ اتاق و سوئیت می‌باشد. هتل شایان از اولین اقامتگاه‌های لوکس کشور به شمار می‌آید که از گذشته تا به امروز میزبان مسافران و توریست‌های بسیاری بوده است.

    مسافرانی که جزیره کیش را به‌عنوان مقصد خود برمی‌گزینند برای داشتن سفری خاطره‌انگیز هتل شایان را انتخاب می کنند. هتل شایان از فضای مدرنی برخوردار است که با امکانات لوکس و چشم‌اندازی منحصربه‌فردی از اسکله و خلیج‌فارس می‌تواند سفری رویایی و به‌یادماندنی را خلق کند.

    هتل های کیش

    انواع اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل شایان کیش

    اگر می‌خواهید تجربه‌ به‌یادماندنی از اقامت در کیش داشته باشید، در انتخاب هتل شایان شک نکنید. چراکه از هتل امکان تماشای چشم‌انداز بی‌نظیری از دریای نیلگون خلیج‌فارس را مقابل چشمانتان خواهید داشت. واحدهایی که در هتل شایان کیش موجود هستند، عبارت‌اند از اتاق دو تخته جزیره، سوئیت ساحلی دو نفره، اتاق سه تخته دریا، سوئيت ساحلی سه نفره، سوئیت چهار نفره معمولی جزیره، دوبلکس چهار نفره جزیره، ویلا ساحلی دوخوابه چهار نفره، سوئیت رویال دوخوابه شش نفره جزیره، سوئيت رویال یک‌خوابه چهار نفره، سوئیت رویال دوبلکس دوخوابه چهار نفره جزیره.

    در اتاق‌های هتل شایان امکانات زیادی ارائه می‌شود که عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلویزیون ال سی دی. سایر امکاناتی که در داخل اتاق‌ها ارائه می‌شوند عبارت‌اند از سیستم سرمایشی، مبلمان، آب رایگان، یخچال، میز کار، کمد لباس، روم سرویس. خوب است بدانید با اقامت در این هتل وعده صبحانه رایگان محاسبه می‌شود، با این حال برای سایر وعده‌ها لازم است هزینه مجزا پرداخت نمایید.

    تفاوت هتل بین‌المللی کیش با هتل شایان چیست؟

    در هتل شایان کودکان زیر 2 سال چنانچه از سرویس استفاده نکنند رایگان در نظر گرفته می‌شود و کودک 2 تا 6 سال نیم بها و همچنین بالای 6 سال به صورت کامل حساب می‌شود؛ اما در هتل بین‌المللی کیش هزینه اقامت کودک زیر 5 سال (در صورت استفاده نکردن از سرویس ) رایگان محاسبه می‌شود.

     

    جمع‌بندی

    ما در این مقاله به مقایسه هتل بین المللی با هتل شایان کیش پرداختیم. تمام سعی ما در این مقاله دادن اطلاعات جامع و درست درباره این دو هتل بود. امیدواریم در سفری که برای جزیره برنامه‌ریزی کرده‌اید در یکی از این دو هتل اقامت کنید و خاطرات خوشی را بسازید.

     

    اقتباس شده از ایران هتل آنلاین

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *