ثبت برند, طبقه بندی ثبت برند

طبقه 2 ثبت برند مواد رنگ ها و میان خود و رقبایتان تمایزی چشمگیر ایجاد کنید!

طبقه 2 ثبت برند مواد رنگ ها
  • طبقه دوم ثبت برند

    همه ما به خوبی می‌دانیم که نه تنها طبقه 2 ثبت برند مواد رنگ ها، بلکه ثبت برند هیچ محصولی الزام قانونی ندارد. پس اگر برند و علامت تجاری خود را ثبت نکنید، هیچ کس کاری به کارتان نخواهد داشت. اما از ما که موهایمان در آسیاب ثبت برند سفید شده است، به شما که به تازگی وارد این مسیر شده اید؛ نصیحت! اگر در زمینه تولید موادی همچون رنگ، لاک، روغن جلا، رزین و… فعالیت می‌کنید، از اهمیت طبقه 2 ثبت برند مواد رنگ ها غافل نباشید. می‌پرسید چرا؟!

    به هزار و یک دلیل که چند مورد مختصرش را در ادامه برایتان برمی‌شمریم:

    • کوتاه شدن دست سوء استفاده کنندگان از محصولات
    • قانونی شدن
    • ایجاد تمایز با رقبا
    • بازاریابی

    آیا با مواد رنگ ها آشنایی دارید؟ می‌دانید لاک چیست؟ روغن جلا چه کاربردی دارد؟ رزین چگونه ماده ای است؟! اگر پاسختان به این سوالات و سوال‌های مشابه منفی است، تیتر بعدی را به هیچ قیمتی از دست ندهید!

    آشنایی با مواد رنگ ها؛ ثبت برند کرده و با خیال راحت محصولات‌تان را روانه بازار کنید!

    رنگ، روغن جلا، لاک و الکل

    رنگ ماده ای کاربردی است که از مواد طبیعی یا مصنوعی رنگ زا تولید شده و در زمینه رنگ آمیزی اجسام مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. رنگ‌ها را بر اساس کاربرد آن‌ها به دسته‌های زیر تقسیم می‌کنند:

    • رنگ‌های بازی
    • رنگ‌های اسیدی
    • رنگ‌های مستقیم
    • رنگ‌های دندانه ای
    • رنگ‌های آزوئیکی
    • رنگ‌های گوگردی
    • رنگ‌های خمره ای
    • رنگ‌های کلوئیدی
    • رنگ‌های فعال

    رروغن جلا روغنی قهوه ای رنگ و دارای قدرت چسبندگی زیاد است که به منظور براق نمودن اجسام چوبی داخلی و خارجی در نقاشی ساختمان به کار گرفته می‌شود. این دسته از روغن‌ها از مقاومت چندانی در برابر آب، رطوبت و حرارت برخوردار نیستند و از همین رو استفاده از آن‌ها در محیط‌های خارجی ای که در معرض رطوبت قرار دارند، چندان توصیه نمی‌شود.

    لاک‌ها دسته ای از مواد شیمیایی محبوب در میان بانوان هستند که عمدتا با هدف زیبایی و آراستگی ناخن‌های دست و پا مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ساخت این ماده محبوب از مواد شیمیایی ای همچون تولوئن، فرمالدهید، دی بوتیل فتالات و زایلن استفاده می‌کنند.

    الکل‌ها که در انواع متعدد و متنوعی موجود می‌باشند، ترکیباتی آلی هستند که از یک یا چند گروه هیدروکسیل برخوردار می‌باشند. این مواد کاربردی را که جزء مشتقات آب به شمار می آیند، در صنایع مختلفی همچون تولید ضدعفونی کننده‌ها، سنتز مواد، تهیه شیرین کننده‌ها، ساخت عطرها، تولید شوینده‌ها  و… به کار می‌گیرند.

    اگر کاروبارتان تولید رنگ، روغن جلا، لاک و الکل است، برای تضمین پیشرفت کسب و کارتان هم که شده، از اهمیت ثبت برند مواد رنگ‌ها چشم‌پوشی نکنید که پشیمان خواهید شد!

     

    محافظت کننده ‌ها در مقابل زنگ زدگی، جلوگیری کننده‌ها از فاسد شدن چوب و رنگ کننده‌ها

    محافظت کننده‌ ها در مقابل زنگ زدگی یا به اصطلاح ضد زنگ‌ها دسته ای از رنگ‌های آلکیدی هستند که اعمال آن‌ها بر روی فلزات موجب محافظت از فلز در مقابل اثرات تخریب کننده ناشی از اکسید شدن می‌شود.

    جلوگیری کننده‌ها از فاسد شدن چوب دسته ای از کاربردی‌ترین مواد هستند که با هدف جلوگیری از بروز آفت و قارچ بر روی چوب و پیشگیری از فاسد شدن آن مورد استفاده قرار می‌گیرند. به کارگیری این مواد برای نگهداری و افزایش طول عمر چوب‌هایی که در معرض رطوبت قرار دارند، بسیار رایج می‌باشد.

    رنگ کننده به گروهی از رنگدانه‌ها و مواد افزودنی اطلاق می‌گردد که در دو دسته طبیعی و مصنوعی موجود هستند. استفاده از این مواد با هدف رنگ کردن مواد آرایشی، داروها، خمیر دندان‌ها، دهانشویه‌ها‌، غذاهای فراوری شده و… صورت می‌پذیرد.

    اگر در زمینه تولید محافظت کننده‌ها در مقابل زنگ زدگی، جلوگیری کننده‌ها از فاسد شدن چوب و رنگ کننده‌ها فعالیت می‌کنید، با طبقه 2 ثبت برند مواد رنگ‌ ها از رقیبان سرسخت‌تان سبقت بگیرید. آرتا طلوع پدیده پشتیبان شما در این مسیر خواهد بود!

    ضد زنگ

    مواد شیمیایی تثبیت کننده رنگ

    مواد شیمیایی تثبیت کننده رنگ گروهی از مواد هستند که به منظور تثبیت و رنگ پذیری بیشتر رنگ بر روی الیاف و پارچه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

    فعالیت در زمینه تولید مواد شیمیایی تثبیت کننده رنگ آنگاه ثمربخش واقع می‌شود که طبقه 2 ثبت برند مواد رنگ ها با موفقیت صورت پذیرفته باشد. برای موفق شدن در این زمینه کافی است به توانمندی‌های آرتا طلوع پدیده اعتماد کنید. آرتا طلوع پدیده، حامی همیشگی شما!

    تثبیت کننده رنگ

    رزین‌ها یا صمغ‌های طبیعی خام

    رزین‌ها گروهی از ترکیبات آلی مصنوعی یا طبیعی دارای ویسکوزیته بالا هستند. مواد مذکور از قابلیت انحلال در آب برخوردار نبوده، اما به سادگی در حلال‌های آلی نظیر اتر حل می‌شوند. گفتنی است که نوع طبیعی این مواد از ترشحات درختانی همچون کاج به دست می آید.

    طبقه دوم ثبت برند مواد رنگ ها یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که تولیدکنندگان انواع رزین می‌بایست به منظور کوتاه نمودن دست سوء استفاده کنندگان از محصولاتشان انجام دهند. انجام این وظیفه خطیر را با خیال راحت به آرتا طلوع پدیده بسپارید!

    رزین

    فلزات به صورت پودر یا ورق برای نقاشان، دکوراتورها، چاپگرها و هنرمندان

    پودر فلز متشکل از ذرات ریز فلز است که به یکدیگر فشرده شده اند. ورق فلز نیز لایه ای بسیار نازک از فلز مورد نظر است. پودر و ورق فلزات مختلف باعث راحتی کار نقاشان، دکوراتورها، چاپگرها و هنرمندان در دنیای امروز شده اند.

    اگر تولید کننده ورق و پودر فلزات هستید و دوست دارید برندتان از سایر برندهای فعال در این زمینه متمایز باشد، طبقه 2 ثبت برند مواد رنگ ها را به آرتا طلوع پدیده بسپارید!

    ورق و پودر فلزات

    طبقه دوم ثبت برند شامل چه مواردی می باشد؟

    رنگ ها ، روغن جلاها ، لاک ها (لاک و ا لکل ها); محافظت کننده ها در مقابل زنگ زدگی و جلوگیری کننده ها از فاسد شدن چوب و رنگ کننده ها; مواد شیمیائی تثبیت کننده رنگ; رزین ها یا صمغ های طبیعی خام; فلزات به صورت پودر یا ورق برای نقاشان ، دکوراتورها ، چاپگرها و هنرمندان.

     

    طبقه دوم ثبت برند شامل چه مواردی می باشد؟

    رنگ ها ، روغن جلاها ، لاک ها (لاک و ا لکل ها); محافظت کننده ها در مقابل زنگ زدگی و جلوگیری کننده ها از فاسد شدن چوب و رنگ کننده ها; مواد شیمیائی تثبیت کننده رنگ; رزین ها یا صمغ های طبیعی خام; فلزات به صورت پودر یا ورق برای نقاشان ، دکوراتورها ، چاپگرها و هنرمندان.

    1 دیدگاه در “طبقه 2 ثبت برند مواد رنگ ها و میان خود و رقبایتان تمایزی چشمگیر ایجاد کنید!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *